Avem o experiență de 70 de ani în industria produselor cosmetice È™i a sănătății...
Farmasi este producător, retailer È™i companie internaÈ›ională de vânzări directe pe segmentul de produse de înfrumuseÈ›are, de îngrijire personală, È™i de wellness.
Este una dintre companiile de vânzări directe cu cea mai rapidă creÈ™tere, având peste 4 milioane de Beauty Influenceri.
Farmasi exportă produsele sale în peste 120 de țări È™i ajunge la 350 milioane de cumpărători.
Călătoria noastră a început cu mai bine de jumătate de secol în urmă, avându-l ca erou principal pe Doctorul Cevdet Tuna.
Încă din 1950, când Dr. C. Tuna a facut primii paÈ™i în industria sănătății È™i a frumuseÈ›ii, Farmasi s-a poziÈ›ionat ca o companie de top, atât pentru clienÈ›ii săi, cât È™i pentru partenerii de afaceri.
Aflată în Omerli, Istanbul, fabrica de producÈ›ie Farmasi asigură un portofoliu de peste 2000 de produse. Fabrica este situată pe un teren cu o suprafață de peste 300 000 m2 È™i este formată din 10 unități integrate care folosesc tehnologie de ultimă generaÈ›ie pentru a produce produse de îngrijire personală, machiaj, parfumuri, nutriÈ›ionale, precum È™i ambalajele din materiale plastice È™i tuburi laminate.
Fiecare produs Farmasi este fabricat la cele mai înalte standarde È™i certificat de companii internaÈ›ionale È™i laboratoare internaÈ›ionale precum GMP, HALAL È™i ISO 9001.
Succesul Farmasi în vânzarea de tip retail a produselor cosmetice nu a încetinit ritmul de creÈ™te al companiei. Însă, în 2010, consiliul de administraÈ›ie al Farmasi a decis să pătrundă în lumea companiilor de tip MLM (Multi Level Marketing). Actualul preÈ™edinte al consiliului, Hakan Tuna, priveÈ™te această nouă strategie ca o schimbare în vieÈ›ile oamenilor, oferindu-le posibilitatea de a obÈ›ine câÈ™tiguri în bani. Astfel, cu Farmasi Multi Level Marketing, chiar È™i oamenii obiÈ™nuiÈ›i pot câÈ™tiga sume de bani la care nu ar fi avut acces altfel. Prima experiență de MLM a Farmasi a început în 2010 în Turcia.
Acum, Farmasi MLM există în peste 30 de țări, pentru a îndeplini visurile Beauty Influencerilor È™i pentru a le oferi posibilități de câÈ™tig în mod permanent.
Cu o structura foarte dinamică, Farmasi îÈ™i conturează cu uÈ™urință strategia È™i lansează constant produse noi pentru a fi cu un pas înaintea concurenÈ›ilor.
Sprijinită de 3 generaÈ›ii din Familia Tuna, Farmasi îÈ™i atinge obiectivele È™i continuă să crească.