Despre Farmasi

Avem o experiență de 69 de ani în industria produselor cosmetice și a sănătății...

Farmasi este producător, retailer și companie internațională de vânzări directe pe segmentul de produse de înfrumusețare, de îngrijire personală, de îngrijire a locuinței și de wellness.  

Este una dintre companiile de vânzări directe cu cea mai rapidă creștere, având 3 milioane de Consultanți.

Farmasi exportă produsele sale în peste 120 de țări și ajunge la 350 milioane de cumpărători.

 

Călătoria noastră a început cu mai bine de jumătate de secol în urmă, avându-l ca erou principal pe Doctorul Cevdet Tuna.

Încă din 1950, când Dr. Tuna a facut primii pași în industria sănătății și a frumuseții, Farmasi rămâne o companie de top atât pentru clienții săi cât și pentru partenerii de afaceri.

 

Aflată în Omerli, Istanbul, înconjurată de păduri, unitatea de producție Farmasi se bucură să asigure un portofoliu de peste 2000 de produse. Fabrica este situată pe un teren cu o suprafață de 360 000 m2 și este formată din 5 unități integrate care folosesc tehnologie de ultimă generație pentru a produce produse de îngrijire personală, machiaj, parfumuri, precum și ambalajele din materiale plastice și tuburi laminate.

 

În portofoliul Farmasi există o mare varietate de produse, de la cele de machiaj și parfumuri până la îngrijire personală și șervețele umede. De asemenea, deține brandurile  Dr. C. Tuna cu produse cu efect curativ, Mr. Wipes cu detergenți și produse pentru gospodării și Nutriplus pentru wellness.

 

Fiecare produs Farmasi este fabricat la cele mai înalte standarde și certificat de companii internaționale și laboratoare internaționale precum GMP, HALAL și ISO 9001.

 

Succesul Farmasi în vânzarea de tip retail a produselor cosmetice nu a încetinit ritmul de crește al companiei. Însă, în 2010, consiliul de administrație al Farmasi a decis să pătrundă în lumea companiilor de tip MLM (Multi Level Marketing). Actualul președinte al consiliului, Omer Hakan Tuna, privește  această nouă strategie  ca o schimbare în viețile oamenilor, oferindu-le posibilitatea de a obține câștiguri în bani. Astfel, cu Farmasi Multi Level Marketing, chiar și oamenii obișnuiți pot câștiga sume de bani la care nu ar fi avut acces altfel. Prima experiență de MLM a Farmasi a început în 2010 în Turcia.

Acum, Farmasi MLM există în 25 de țări, pentru a îndeplini visele Consultanți și pentru a le oferi posibilități de câștigurile în mod permanent.

Cu o structura foarte dinamică, Farmasi își conturează cu ușurință strategia și lanseze constant produse noi pentru a fi cu un pas înaintea concurenților.

Sprijinită de 3 generații din Familia Tuna, Farmasi își atinge obiectivele și continua să crească.